Wednesday, November 25, 2009

Program 'Gerak Gempur Semangat' 2009

Pada 19 November 2009, Program 'Gerak Gempur Semangat ' Tahun 5 telah dianjurkan oleh Unit Bimbingan dan Kaunseling. Program ini bertujuan untuk menyemarakkan semangat murid-murid tahun 5 bagi menghadapi Peperikasaan UPSR 2010 dan mereka dapat merencanakan pembelajaran kendiri sepanjang percutian akhir tahun ini.

Program ini dirasmikan oleh Guru Besar SK Pantai Remis, En Yahya B Abu Hashim. Beliau turut memberikan kata-kata semangat agar pelajar yang akan menghadapi UPSR pada tahun hadapan mula bergerak dari aspek tingkah laku, emosi dan semangat.


Ucapan Perasmian Dan Kata-Kata Semangat Daripada Guru Besar

Pn Noorhidayah Bt Din selaku Guru Bimbingan dan Kaunseling telah menyampaikan Ceramah, Soal Selidik dan Perbengkelan.

Guru Bimbingan dan Kaunseling - Pn Noorhidayah Bt Din


Penghayatan Lirik Lagu 'Jasa Bonda'

Berjanji Pada Ibu!

Tekun menjawab Soal Selidik


Bengkel Pembinaan Jadual Belajar
Daripada program ini, diharapkan pelajar-pelajar dapat memanfaatkan cuti persekolahan akhir tahun ini dengan merancang jadual belajar sendiri serta mempraktikkannya untuk kejayaan pada masa hadapan!

1 comment:

  1. Tuan Pengetua/Guru Besar:


    Saya , Abdul Aziz Bin A.Hamid berhasrat ingin membeli lencana sekolah dari pihak Tuan untuk dimuatkan didalam koleksi lencana sekolah saya. Untuk pengetahuan pihak tuan , saya berhasrat untuk mengumpul sebanyak mungkin lencana sekolah dari seluruh Malaysia dan sehingga kini saya telah memiliki lebih dari 35 keping lencana sekolah yang berlainan.


    Diharap pihak Tuan dapat emailkan kepada saya jumlah pembayaran untuk 2 keping lencana sekolah dan juga no akaun untuk saya membuat pembayaran. Lencana tersebut bolehlah dialamatkan ke :


    Abdul Aziz Bin A.Hamid,

    A1-05-15, Jalan TKK 2/5,

    Taman Puncak Kinrara,

    47100 Puchong,

    Selangor



    Pihak Tuan juga dialu-alukan untuk melawat blog saya di http://lencanasekolah.blogspot.com dan melihat koleksi lencana sekolah yang saya miliki.


    Kerjasama dari pihak Tuan amatlah saya harapkan dan saya dahului dengan ucapan ribuan terima kasih.


    Dari saya:

    Abdul Aziz Bin A.Hamid.

    ReplyDelete